خوبی های دروغین
? خوبی های دروغین!
? رابطه طبیعی این است که بین ظاهر و باطن یک رابطه دو سویه باشد. اما گاهی این رابطه قطع میشود. نتیجه تربیتی این اصل این است که مربی باید رصد کند که رابطه درست بین ظاهر و باطن رفتار متربی وجود داشته باشد و یک ظاهر به باطن دیگری تعلق پیدا نکند. مثلا دختری که چادر سر میکند، اما نه به دلیل عفت و حیا و امر خدا، بلکه به این دلیل که خانوادهاش چادری بودهاند. یا فردی که به هیئت میرود. ظاهر رفتن به هیئت، این است که انسان به سخنرانی و … گوش میدهد و گریه میکند، اما باطن آن توسل و ارتباط با خدا و اهل بیت است. اما گاهی افرادی به هیئت میروند نه به دلیل ارتباط حقیقی با اهل بیت، بلکه به دلیل ارتباط با مداح و میان دار! بنابراین، وظیفه مربی رصد رابطه ظاهر و باطن در رفتار متربی است.
“دکتر میثم صداقت زاده/ بسته الزامات تربیتی اندیشه شهید مطهری/ ترم دوم”
✔️ اطلاعات بیشتر و ثبت نام
https://www.keraamat.ir/product/elzamate-tarbiatie-shahid-motahari/
#تربیت_فرزند
#استاد_صداقت_زاده
✅ @keraamat_ir