متن شبهه علیه نیروی انتظامی
⁉️متن شبهه???
قسمت اول ?
به نام خدای مهربان
این روزا حالا من نمیدونم چه خبره تو کشور حالا یه خانمی رو میگیرن یه اتوبوسی رو ادمی رو مثلا میگیرن یه کسی میره توهین میکنه یه خانم با حجابی یه دختر رو میزنه کلیپ پر میکنن نیروی انتظامی رو نشون میدن میگیره میزنه نمیدونم چه خبره ولی اونی که میدونم این چیزا خیلی به ضررمونه مثلا رضاخان با زور میخواست چادر رو از سر زنان برداره زن ها بیشتر سفت چسبیدن برای مبارزه با اون میخواست روضه هارو تو مسجد ها تعطیل کنه می رفتند در رو میبستند و دوساعت به اذان صبح روضه میخوندند کسی نفهمه حالا با زور میخوان افراد رو چادری کنند و این منجر به این میشه که چادری هم کم کم خجالت بکشه و چادر سر نکنه میگن که نکنه مارو هم با اونا یکی بگیرن خلاصه شده…
✅ پاسخ شبهه???
? متأسفانه در شرایطی که دشمنان اسلام با تمام توان علیه حجاب کار میکنند، آقای عابدینی نیز به یاری آنان شتافتهاند، در حالی که انتظار میرود فردی که لباس روحانیت پوشیده مدافع اسلام باشد.
? در کشور ما افراد دلسوز به دنبال چادری کردن زنان نیستند بلکه هدف آنان داشتن یک حجاب شرعی حداقلی است تا زنان و مردان جامعه از انحراف و فساد حفظ شوند.
? هر چند برای حجاب باید فرهنگسازی شود و برای مقابله با ریشههای بیحجابی یعنی فضای مجازی ولنگار و شبکههای ماهوارهای فاسد باید فکری شود، اما حکومت نباید از برخورد قضایی و مقتدر با زنان بیحجابی که از روی عناد نه جهالت با دشمنان همپیمان شدهاند غافل شود.
حکومت اسلامی مسئول اجرای دین در جامعه است و حجاب از احکام اجتماعی اسلام است.
? متأسفانه با وجود آیات و روایات متعدد دربارهی حجاب ایشان میگویند در دین حجاب خیلی مهم نیست!!!!!!!!!
آیا خداوند اهمیت حجاب را ندانسته، اما شبکههای فاسد ماهوارهای و اینترنتی که شبانه روز علیه حجاب برنامه تولید میکنند اهمیت آن را میدانند؟؟؟
? وقتی شما حجاب شرعی و عرفی را مطرح میکنید؛ خود به خود بین آن دو تقابل ایجاد کردهاید و پذیرفتهاید که خدا و شرع حجاب دیگری را میخواهد اما عرف در حال حاضر عمل نمیکند.
? دستورات خداوند متعال همیشه به شکل مستقیم نیست بلکه بسیاری از اوقات با کلمهی “قل” آغاز میشود تا مردم بدانند در این موضوع مهم وحی بر رسول اکرم صلی الله علیه و آله نازل شده و چیزی از خودشان نمیگویند.
? ایشان میگوید شاید حجاب مسئلهای حکومتی بوده، شاید مخصوص همسران شخصیتهای سیاسی بوده است.
از شما که خود را عالِم دینی میدانید بعید است، با شاید شاید … که چیزی ثابت نمیشود و باید دلایل محکم بیاورید.
? حفظ زنان از آزار و اذیت اراذل و اوباش حتما یکی از اهداف حجاب است؛ اما تمام زنان نیاز به چنین حفاظتی دارند نه یک گروه خاصی از بانوان.
اینکه تنها تعدادی از همسران شخصیتهای سیاسی و دینی حجاب را مراعات کنند چه فایدهای برای جامعه دارد؟ وقتی اکثر زنان جامعه نیمه برهنه باشند آیا مردان و زنان جامعه دچار فساد نمیشوند همان طور که در غرب شدهاند؟ آیا مردان برای تماشای این زنان بیحجاب به کوچه و خیابان نمیآیند؟
? معنای “نساء المؤمنين” در آیهی ۵۹ سورهی احزاب، زنانِ افراد مؤمن است. کلمهی “نساء” یک لفظ عامی است که به معنای جنس زن است چه مجرد باشند و چه متأهل. اگر آیهی شریفه به دنبال دستور به همسران مؤمنين بود عبارت “ازواج المؤمنين” به معنای همسران مؤمنين را به کار میبرد همان طور که در مورد خود رسول اکرم صلی الله علیه و آله “قل لازواجک” یعنی به همسرانت بگو … به کار رفته است.
در آیات فراوانی “نساء” به معنای جنس مونث به کار رفته است چه شوهردار و چه بیشوهر.
مانند آیهی ۶۱ آل عمران که عبارت “و نساءنا و نساءكم” به کار رفته، در حالی که نبی مکرم اسلام همسران خود را برای مباهله نبردند و تنها حضرت زهرا سلام الله علیها را به همراه بردند.
همچنین در آیه ۴۹ بقره “و یستحیون نساءكم” یعنی فرعون جنس مونث را زنده میگذاشت نه اینکه تنها زنان متأهل را زنده بگذارد.
همچنین در آیهی ۵۵ سورهی احزاب نیز منظور تمام زنان مسلمان است (و لا نسائهن).
خود لفظ “المؤمنين” هم لفظ عامی است و میتواند شامل تمام مردان مجرد و متأهل باشد.
پس “نساء المؤمنين” یعنی تمام زنانِ افراد با ایمان حالا چه متأهل باشند و چه مجرد و حجاب مخصوص زنان شوهردار نیست.
ادامه در پست بعدی ????
???
کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات
┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓
? @mobahesegroup
┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛
ادامه پاسخ قسمت دوم ????
? مؤمن در قاموس قرآن به معنای مسلمان است مگر زمانی که قرینهای ذکر کرده باشد که نشان دهد مؤمنين خاص، مد نظر هستند. قرآن کریم در سورهی نساء آیهی ۱۳۶، مسلمانان را با عبارت “یا ایها الذین آمَنوا آمِنوا” مورد خطاب قرار میدهد و به آنان سفارش میکند ایمان حقیقی آورید.
در آیهی ۵۹ احزاب منظور از زنان افراد باایمان، همان زنان متاهل و مجردِ افراد مسلمان است.
وقتی این آیه نازل شد تمام زنان باحجاب شدند و کسی نگفت من مسلمان اسمی و ظاهری هستم نه مؤمن واقعی پس حجاب لازم ندارم.
? حجاب علاوه بر اینکه یک حکم شرعی است، یک مسئلهی عقلانی است و عقل سلیم نمیپذیرد که تعداد اندکی از زنان باحجاب باشند و اکثر زنان بیحجاب. چنین جامعهای دچار فساد و انحراف فراوان میشود و رنگ سعادت را نخواهد دید.
? اما دربارهی آیهی ۳۱ سورهی نور، ایشان میگویند حجاب معمولی و عرفی مد نظر است نه حجاب شرعی.
این در حالی است که آیه به زنان مسلمان دستور میدهد زینت خود را که روی بدن قرار دارد یا محل این زینتها را بپوشانند مگر مقداری که به ناچار مشخص است (وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا).
همچنین در ادامه از آنان ميخواهد که با روسری خود گردن و بالای سینهی خود را هم بپوشانند (وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ).
اینکه زنان تمام زینتهای پنهانی خود را یا محل قرار گرفتن آنها را مثل گوشواره، النگو، دستبند، خلخال، بازوبند، لباس زینتی و … را بپوشانند و با مقنعهی خود گردن و سینهی خود را بپوشانند این همان حجاب شرعی میشود. در حجاب عرفی مد نظر شما که تمام زینتها مشخص است و اصلا حجاب به حساب نمیآید.
? اینکه میگویند سرزمین حجاز گرم بوده و برای جلوگیری از گرما زنان حجاب داشتند، سخنی عجیب و به دور از عقل سلیم است. معمولاً در گرما مخصوصاً در کشورهای غیراسلامی لباسهای نازک و کوتاه میپوشند تا کمتر گرمای هوا آنان را آزار دهد نه اینکه باحجاب شوند.
? اینکه حقوق مردم کم باشد یا دولت مالیات سنگین بگیرد یا جنگلها را نابود کرده باشند، ربطی به مسئلهی مهم حجاب و عفت ندارد.
در عین اینکه ما باید با تمام انواع فساد در جامعه مبارزه کنیم؛ از فساد در نوع پوشش که بنیان خانواده را برباد میدهد نباید غافل شویم.
???
کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات
┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓
? @mobahesegroup
┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛